Ćwiczenia na mięśnie pośladków

Każda kobieta marzy o kształtnych i jędrnych pośladkach. Niestety natura wyposażyła kobiety w taki, a nie inny proces magazynowania tłuszczu i większość z niego odkłada się właśnie na Twoich pośladkach. Często jest tak, że ogólnie jesteś zadowolona z Twojej sylwetki ale te nieszczęsne pośladki nie dają Ci spokoju. Na szczęście zostały opracowane specjalne ćwiczenia które skutecznie je wzmocnią, nadadzą im wymarzony kształt oraz zredukują nadmiar tłuszczu.

Oto 4 najlepsze rodzaje ćwiczeń dla Twoich pośladków:

1.    Przysiad z sztangą.
Należy dostosować ciężar odpowiedni do swojej masy i siły. Można poprosić kogoś na siłowni by pomógł nam z dobraniem ciężaru. W większości siłowni są specjalne prowadnice do tego ćwiczenia zapewniające nam utrzymanie równowagi i ruchu po pokreślonej trajektorii.

Należy stanąć w rozkroku mniej więcej na szerokość Twoich barków, chwycić sztangę szerzej niż szerokość Twoich barków, odginając ręce do tyłu tak by sztanga była za naszą głową. Następnie wykonujemy przysiad, ważne by ruch był powolny i jednostajny, a Twoje stopy przylegały w całości do podłogi.

2.    Głęboki wykrok.
Ćwiczenie ma na celu rozciągnięcie i ujędrnianie Twoich pośladków. Należy stanąć w pozycji wyprostowanej z sztanga trzymana tak jak w poprzednim ćwiczeniu. Nogi w równej linii – następnie należy wykonać długi krok, tak by druga noga nie oderwała się od podłoża – wracamy do pozycji wyjściowej. Ważne jest by podczas ćwiczenia utrzymywać proste plecy. Ćwiczenie wykonywać naprzemiennie.

3.    Wymachy do tyłu.
To ćwiczenie należy wykonywać na atlasie przystosowanym dla treningu nóg. Stajemy w odległości dwóch długości Twojego buta od przyrządu. Zakładamy mocowanie dolnego wyciągu powyżej piety. Ręce położone na biodrach. Następnie wykonujemy wymach do tyłu. Ważne jest by ruch wykonywany był płynie i powoli. Wykonywać naprzemiennie.

4.    Dolne partie pośladka.
Połóż dłonie i kolana na podłodze. Nogi zgięte pod kątem 90 stopni. Unieś jedną nogę, a następnie postaraj się unieść ją jak najwyżej. Tak jak w poprzednich Ćwiczeniach ważne jest by ćwiczenie było wykonywane dokładnie i powoli. Po serii powtórzeń zmień nogę.

Te ćwiczenia pomogą uzyskać Ci wymarzony kształt Twoich pośladków. Należy jednak pamiętać że, pośladki są dużymi mięśniami i można je ćwiczyć tylko raz w tygodniu, ponieważ potrzebują długiego czasu na regeneracje.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *