• POLECANE PRODUKTY:
  • Dietrine
  • Avatrim
  • Hoodia Gordoni Plus
  • Acai Berry Select

Odchudzanie nóg

26 wrz
Autor: Dorota
Slimette - twój przepis na wymarzoną, szczupłą sylwetkę

Wiele kobiet każdego dnia zadaje sobie coraz natrętniej pytanie – co zrobić, by moje nogi wyglądały na szczupłe i piękne? Pytania te są tak powszechne, że aż dziwne, że ciągle pozostają bez jasnej odpowiedzi. Skąd bierze się ten problem? Czy odchudzanie nóg nie jest po prostu odchudzaniem całego ciała? Niestety nie. Tłuszcz zgromadzony w tym miejscu jest bardzo „uparty”, nie jest tak prosto go zrzucić. Nawet spalając dużo kalorii, nie mamy pewności, że sprawią one, że nasze nogi staną się piękniejsze.

Dlaczego tak trudno jest odchudzić nogi?
Duża grupa z nas mimo że jest zadowolonych ze swojej sylwetki, pragnie odchudzić nogi. Chce ukształtować ten element swojego ciała, który uważa za nieciekawy, którego wstydzi się pokazywać. Jednak niemal od razu zaczyna się problem. Odchudzanie nie jest takie proste. Zwłaszcza tego obszaru naszego ciała. Wiele osób ma predyspozycje do masywniejszej budowy ud, czy łydek. Czy powinny one raz na zawsze zapomnieć o krótkich szortach i zwiewnych spódniczkach? Niekoniecznie. Istnieje wiele sposobów, planów na pięknie wyglądające nogi. Jednak na samym wstępie trzeba uprzedzić, że ich realizacja nie jest wcale taka prosta. Sposoby działania powinny być dobrane do indywidualnych potrzeb.

|Skuteczne odchudzanie nóg to:

  • wykonywanie energetycznych masaży, które rozbijają tłuszcz i przeciwdziałają problemowi cellulitu

Prosty sposób na sukces?

Po tym co przeczytałaś powyżej, możesz być zawiedziona. Oczywiście łatwo napisać: ćwicz, zdrowo się odżywiaj, stosuj kosmetyki, a Twoje problemy znikną. Jednak teoria wcale nie ma odzwierciedlenia w praktyce. Oczywiście, jeśli tak pomyślałaś, masz racje. Odchudzanie nóg nie jest proste. Należy postępować według pewnych zasad.

By w miejsce tłuszczu nie pojawiły się mięśnie, które nie wyszczuplą nóg, ale sprawią, że staną się one masywne, należy ćwiczyć systematycznie i „lekko”. Nie dla Ciebie jest agresywny i obciążający mięśnie nóg trening.

Zmieniaj sposoby treningu. Niestety nie jest wskazane zapisanie się do grupy  fitness ABT. Długotrwałe ćwiczenia tego typu wyrzeźbią u Ciebie, zwłaszcza jeśli masz do tego predyspozycje, masywne nogi. Nijak będą one pasować do zwiewnej sukienki!

Jeśli próbowałaś już wszystkiego i nie doczekałaś się dobrego efektu, to czas najwyższy udać się do dobrego trenera oraz dietetyka, który opracuje specjalnie dla Ciebie zestaw ćwiczeń oraz sposób odżywiania. Niestety to jedyny naprawdę skuteczny sposób, jeśli chodzi o odchudzanie tej partii ciała.

Co bardzo często pomaga?

Nie wszystkie z nas muszą od razu udawać się do dietetyka i trenera, by wysmuklić swoje nogi. Istnieje duża szansa, że w Twoim przypadku wystarczą metody, które działają w większości przypadków. Są one skuteczne i wcale nie takie trudne w realizacji. Dodatkowo dają również dużo  innych korzyści. Tylko posłuchaj…

Jazda na rowerze – brzmi banalnie? W przypadku grubszych ud i łydek to bardzo dobry sposób, przynoszący wiele zalet, również takich, jak poprawa samopoczucia, lepsze funkcjonowanie układu oddechowego, korzystniejszy wygląd cery (staje się ona promienista, na miejsce ziemistego odcienia pojawia się zdrowy koloryt). Jeśli ktoś w Twojej rodzinie miał żylaki i masz predyspozycje do ich pojawienia się, to również idealny sposób, by zapomnieć o tym problemie. Jazda na rowerze przeciwdziała zakrzepom w żyłach, poprawia przepływ krwi. To także idealny sposób na szybkie spalanie kalorii. Podczas szybkiej jazdy możesz stracić nawet 600 kcal na godzinę. Jazda na rowerze poza dobrym oddziaływaniem na kształt naszych nóg, wpływa również na wzmocnienie mięśni grzbietu, brzucha, rąk i bioder. Masz problemy z kręgosłupem? To także sport dla Ciebie. Odciążysz w ten sposób obolałe kręgi i rozciągniesz kręgosłup na całej długości.

Jednak uwaga! Jeśli Twój plan to przede wszystkim odchudzenie nóg, to powinnaś jeździć rozsądnie. Jeśli nie chcesz mieć nóg jak kulturystka, nie jeździj wyczynowo na rowerze. Można z niego korzystać codziennie, ale zdecydowanie lepiej poświęcić temu sportowi pół godziny dziennie trzy razy w tygodniu. Uwielbiasz jeździć na rowerze w weekend? Wybierz się na przejażdżkę na dwie godziny, jednak jeździj tempem „spacerowym”, rób też co jakiś czas przerwy. Jeśli aura nie sprzyja wyjazdom w plener, możesz zapisać się na spinning – jeździe na rowerkach w grupie innych osób. Podczas wykonywania tego ćwiczenia można w miłej atmosferze w otoczeniu energicznej muzyki spalić nawet 1000 kalorii.

Inne zalecenie, jeśli szukasz sposobu na szczupłe nogi może brzmieć – bieganie. Ta forma sportu jest wprost wymarzona dla Ciebie, jeśli chcesz również poprawić swoją kondycję. Jednak zbyt wyczerpujące treningi mogą sprawić, że zamiast szczuplejszych nóg możesz zgubić po prostu zbędny tłuszczyk z całego ciała. By tego uniknąć, powinnaś biegać systematycznie, jednak na krótkich dystansach. Musisz mieć również świadomość, że nie w każdym przypadku ta forma sportu da rezultaty. Jeśli nie, masz jeszcze możliwość skorzystania z oferty basenów. Pływanie doskonale modeluje sylwetkę, dlatego poświęć mu wystarczająco dużo czasu i ciesz się efektami.