Dieta Kirscha

Dieta Kirscha to dieta wysokobiałkowa i z tego powodu można ją zaliczyć do kategorii, w której znajdzie się również zdecydowanie bardziej popularna dieta Dukana. Jadłospis Davida Kirscha został rozsławiony przez gwiazdę modelkę Heidi Klum, która w cztery tygodnie wróciła do figury i wagi sprzed ciąży. Dieta Kirscha w połączeniu z intensywnymi ćwiczeniami pozwala szybko i skutecznie wymodelować sylwetkę. Jej twórca –  nowojorski trener – znany jest ze swojej wysokiej skuteczności działania. Bardzo pozytywnie na jego temat wypowiadają się liczne gwiazdy wielkiego ekranu.

Dieta Kirscha to sposób na utratę zbędnych kilogramów jest szczególnie często wykorzystywany przez kobiety, które urodziły dziecko. Pozwala pozbyć się tego, co tu i owo zostało zmagazynowane w trakcie dziewięciu niezapomnianych miesięcy.

Podstawy diety
Dieta zakłada spożywanie posiłków bogatych w białko. Zakazuje jedzenia węglowodanów, zwłaszcza: ziemniaków, makaronu, ryżu, pieczywa. W zmian można jeść warzywa: zwłaszcza brokuły, kapustę, szpinak, szparagi, sałatę, drób, ryby; owoce: kiwi, porzeczki, truskawki. Do tego należy pić dużą ilością naturalnej wody mineralnej oraz zielonej herbaty. By cieszyć się pełnym sukcesem z osiągnięcia szczupłej sylwetki, zabronione jest jedzenie po godzinie 19 wieczorem. Gdy wybija siódma po południu, można jedynie pić.
Dieta Kirscha to również koktajle białkowe oraz suplementy diety, które, według jej twórcy, są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu, a stosowane w prawidłowy sposób, sprzyjają odchudzaniu.

Wady i zalety
Wad jest mniej, dlatego warto od nich rozpocząć – dieta przynosi rezultaty jedynie wtedy, kiedy jest połączona z aktywnym treningiem. Dlatego jeśli nie lubisz się ruszać, od razu o niej zapomnij. Kolejne idące za nią ryzyko to zakwaszanie organizmu. Proces ten może prowadzić do utraty cennego wapnia oraz do powstania nieprzyjemnych w leczeniu kamieni nerkowych.
Plusem diety są gwarantowane przez jej twórcę rezultaty! Dieta ta zapewnia utratę zbędnych kilogramów każdemu, na każdym etapie życia. Wystarczy tylko konsekwencja i systematyczność. Ponadto dieta ta, w przeciwieństwie do innych znanych jadłospisów, nie pozbawia mięśni, ale tłuszczu. Pozwala zmniejszyć obwód talii, bioder, ud oraz pupy, poprawiając wygląd sylwetki. Dzięki temu, że oprócz jadłospisu wprowadza w codzienność ćwiczenia, pozytywnie wpływa na zdrowie i kondycję: odmładza i dodaje energii.

Jadłospis
Przykład numer 1
Śniadanie (około 200 kcal): przygotuj koktajl buraczkowy, miksując szklankę kefiru, starte buraczki, dwie łyżki koperku oraz dwie łyżki mielonego siemienia lnianego.
II Śniadanie (około 150 kcal): jajecznica z samych białek usmażona z niewielką ilością natki pietruszki, do tego cztery plastry wędliny z indyka.
Obiad (około 303 kcal): zapiekanka wykonana z bakłażanów, piersi z indyka, pomidorów pieczona przez 15 minut w temperaturze 250 stopni.
Podwieczorek (około 160 kcal): zupa jarzynowa z odrobiną natki pietruszki i jogurtu
Kolacja: Sałatka powstała z kilku liści sałaty, cykorii, ½ puszki pomidorów, puszki tuńczyka w sosie własnym oraz jajka na twardo. Wszystko należy skropić sokiem z cytryny.

Przykład numer 2
Śniadanie (około 200 kcal) – zmiksować szklankę kefiru z trzema rzodkiewkami, startym ogórkiem oraz łyżką szczypiorku.
II śniadanie (około 150 kcal) – wymieszaj cztery białka jajek na twardo, cztery plastry polędwicy z indyka, łyżkę natki, ½ kubka selera naciowego oraz łyżkę musztardy. Podawać z sałatą i cykorią.
Obiad (około 300 kcal) – łosoś z warzywami przyrządzisz, przygotowując 130 gramów obsmażonego filetu z łososia, mieszając kiełki rzodkiewki, ¼ kubka papryki, szczyptę soli i pieprzu oraz łyżeczkę octu winnego. Piecz w żaroodpornym naczyniu przez pięć minut w temperaturze 250 stopni.
Podwieczorek (150 kcal): 100 gramów rozbitej piersi z kurczaka obtocz w białku i smaż obtoczone w ¼ kubka migdałów. Podaj z liśćmi sałaty.
Kolacja (220 kcal) grilluj pangę, obtaczając ją w mięcie (1/4 kubka) oraz w dwóch łyżkach natki, szczypcie soli, łyżce oliwy, dwóch łyżkach wody oraz w odrobienie pieprzu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *