Pozbywaj się tłuszczyku codziennie

Czy to co widzisz w lustrze coraz mniej zaczyna Ci się podobać? Brzuch zaczyna niebezpiecznie rosnąć, a tłuszczyk „przyczepia się” do każdej części ciała ze szczególnym uwzględniem pośladków? Czas coś z tym zrobić. Wbrew pozorom nie będzie to takie trudne. Potrzebna będzie jednak systematyczność.

Jeśli chcemy skutecznie pozbyć się „tłuszczyku” musimy mieć się na baczności codziennie. Potrzebujemy zmian w diecie, a także nieco więcej aktywności fizycznej. Pamiętać jednak należy o tym, że nie każde ćwiczenia pomagają zrzucić brzuszek.

Dieta dla smukłej sylwetki

Zacznijmy do zmian w naszym codziennym jadłospisie. Trzeba mu się przyjrzeć dość krytycznym okiem. Jeżeli tyjemy to istnieje ogromne prawdopodobieństwo, że to właśnie tutaj tkwi przyczyna. Aby schudnać trzeba do zmian podejść z głową. Po pierwsze w żadnym wypadku nie stosujmy głodówek. Dieta musi być odpowiednio zbilansowana. Pięć posiłków dziennie, ale z mniejszą liczbą kalorii. Istotne by zawierały pierwiastki i witaminy potrzebne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Chcemy schudnąć, ale nie możemy zapominać o zdrowiu. Mniej tłustego mięsa (zastąpmy go drobiem i rybami) i więcej warzyw – szczególnie tych bogatych w błonnik. Owoce też powinny znaleźć się w codziennej diecie, ale w rozsądnych ilościach. Odrębną sprawę stanowi wspomaganie procesu odchudzania przy użyciu suplementów diety. Wszystko zależy od tego jaki to jest preparat. Przykładowo, zastosowanie Hodia Gordonii Plus jest dobrym pomysłem, bo po pierwsze jest to suplement o dużej skuteczności jeśli chodzi o przyspieszenie metabolizmu. Po drugie jest w pełni bezpieczny, a to również istotne.

Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej

To właśnie aktywność fizyczna ma nam dodatkowo pomóc w zrzuceniu nadmiaru kilogramów. Chodzi tutaj przede wszystkim o ćwiczenia aerobowe. Pod tą nazwą kryje się wiele możliwości. Bieganie, jazda na rowerze, pływanie – to wszystko aktywność fizyczna, która mieści się w tej grupie. Ćwiczenia aerobowe charakteryzują się tym, że aby były skuteczne musi być spełnionych kilka warunków. Po pierwsze w czasie ich wykonywania puls musi być utrzymany na tak zwanym poziomie średnim. Nie powinien być on zbyt wysoki, gdyż wtedy nasze ćwiczenia stają się treningiem beztlenowym, a jak wiadomo tkanka tłuszczowa spala się wyłącznie w obecności tlenu. Trening przy zbyt wysokim pulsie wzmacnia jedynie mięśnie, a nie spala tkanki tłuszczowej. Nie dla każdej osoby puls jaki powinna utrzymywać będzie taki sam. Puls docelowy ustala się według wzoru. Ćwiczenia areobowe powinno wykonywać się 30 minut, minimum 3 raz w tygodniu. Bardzo ważna jest regularność treningów. Na szczęście można sobie go urozmaicać, tak, aby nas za szybko nie znudził. Przykładowo – w jeden dzień możemy pobiegać, a w drugi udać się na basen.

Ćwiczenia nie spalające tkanki tłuszczowej

Nieprawdą jest, że każda aktywność fizyczna powoduje pozbycie się brzuszka. Są ćwiczenia, które błędnie uznawane są za takie, które pozwalają spalić tkankę tłuszczową. Najlepszym przykładem są popularne „brzuszki”. Mogą one być co najwyżej uzupełnieniem treningu aerobowego, bo same w sobie nie pomogą nam zrzucić brzuszka. Ich głównym zadaniem jest jedynie wzmacnianie mięśni. Owszem, będą one mocne, ale cóż z tego skoro i tak będzie je pokrywać warstwa tłuszczu przez który nie „zobaczą światła dziennego”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *