• POLECANE PRODUKTY:
  • Dietrine
  • Avatrim
  • Hoodia Gordoni Plus
  • Acai Berry Select

Ćwiczenia, dzięki którym przygotujesz się do Sylwestra. Bez zakwasów!

17 Gru
Autor: Dorota
Silvets - Kompleks naturalnych składników wspomagających odchudzanie

Tuż po świętach często czujemy się ociężałe i przejedzone. Nadmiar kalorii niemal w oczach narasta w okolicy talii. To sprawia, że własne przygotowanie do wystąpienia w kreacji sylwestrowej oceniamy wyjątkowo nisko. Mamy poczucie, że wszystkie niedoskonałości pokażą się światu w całej okazałości.
Na szczęście nie musi tak być. Drobne zaniedbania można pokonać w prosty sposób, decydując się na ćwiczenia, które poprawią nasz wygląd, samopoczucie oraz nie grożą wystąpieniem zakwasów. Jakie ćwiczenia warto wypróbować?

Bez treningu siłowego

Tuż po świętach nie decyduj się na drastyczne ćwiczenia siłowe, zwłaszcza jeśli do tej pory nie miałaś w zwyczaju spędzać na nich czasu. To bowiem prosta droga do nabawienia się zakwasów oraz wystąpienia nie w pełni sił w jedyną taką noc w roku. A przecież nie o to chodzi?
Ponadto trzeba mieć świadomość, że ćwiczenia siłowe powodują nagromadzenie wody w mięśniach, swego rodzaju puchnięcie, które można zaobserwować gołym okiem. Dlatego jeśli nie chcesz, byś po kilku dniach ćwiczeń wyglądała na „większą”, lepiej ich unikać. Obszerne uda, ramiona w sylwestrowej sukience nie będą się prezentować najlepiej.

Trening kardio

Lepsze tuż przed sylwestrem będą ćwiczenia kardio. Pamiętaj jednak, że trening nie powinien być zbyt intensywny, warto jednak zadbać o czas jego trwania. Minimum, jakie należy poświęcić to 45 minut.

Biegi

W okresie przedsylwestrowym można postawić na biegi. Nie trzeba specjalnych przygotowań: wystarczą wygodne buty i luźny strój. Jeśli wcześniej nie biegałaś, konieczne jest połączenie szybszego biegu z wolniejszym marszem oraz zwracanie uwagi na tempo: powinnaś w taki sposób biegać, by w trakcie móc swobodnie rozmawiać.

Bardzo ważne jest również to, by po treningu się zregenerować. Bardzo istotny jest czas odpoczynku, jak również posiłek białkowy, na przykład koktajl, który pozwoli nam odbudować siłę. Po treningu wskazana będzie również krótka drzemka. Jeśli mamy taką potrzebę, nie ma sensu sobie jej odmawiać.

Jazda na rowerku stacjonarnym

Innym sposobem na trening przed sylwestrem jest jazda na rowerku stacjonarnym. W ten sposób można pogodzić kilka potrzeb: przykładowo oglądać telewizję, a jednocześnie trenować. Niektórzy idą jeszcze dalej i łączą ten trening z lekturą ulubionej książki.
Plusem jest również to, że na rowerku możemy jeździć nie tylko w klubie fitness czy na siłowni, ale również w domu, co dla osób wyjątkowo zabieganych jest doskonałym czasem na regenerację.

Pływanie

Przed sylwestrem przyda się również kilka wyjść na basen, na którym nie tylko, że się zregenerujemy, ale dodatkowo odprężymy całe ciało. Trening w wodzie ma ten plus, że jest wolny od kontuzji i pozwala na równomierne ćwiczenie wszystkich ważnych części ciała. Na basenie trening jest zdecydowanie efektywniejszy niż nie w wodzie, pozwala spalić ogromną ilość kalorii, a przy tym nie martwić się o nieprzyjemne dla wielu osób pocenie się skóry.

Jak możemy sobie pomóc? Przede wszystkim różnicując style pływania oraz słuchając swojego ciała. Nie ma sensu się szarżować i trenować ponad swoje możliwości. Przecież chcemy mieć siły na całonocne szaleństwo…

Sauna

Po treningu kardio możemy czuć się w pełni sił i pokusić się o wykonywanie następnych ćwiczeń. Jednak nie warto przesadzać, by potem tego nie żałować. Dużo lepsze będzie wybranie się do sauny i posiedzenie w niej przez kilka minut. W ten sposób dodatkowo się wypocimy i pozbędziemy się nadmiaru wody.
Jednak uwaga! Na saunę jest czas na kilka godzin przed zabawą. Jeśli pójdziemy na ostatnią chwilę, na naszym ciele mogą pozostać plamy, które nie będą się za dobrze komponować z wyjściową kreacją.

Dieta po świątecznym objadaniu

Po biesiadowaniu przy stole w trakcie świąt przyda się również coś jeszcze: dodatkowa pomoc, która pozwoli bawić się na sylwestra bez wyrzutów sumienia, konsumując najpyszniejsze przysmaki oraz oryginalne desery.

Tajną bronią może być Dietrine Carb Blocker, który pozwala absorbować mniej kalorii pochodzących z tłuszczu oraz węglowodanów: nawet do 1125 kalorii mniej. W ten sposób produkt powstrzymuje rozrost tkanki tłuszczowej i pozwala zachować szczupłą sylwetkę, osiągniętą angażującymi całe ciało ćwiczeniami.

Udanego Sylwestra!